Bebeğim bir ay beş günlük oldu gündüzleri nerdeyse hiç uyumuyor geceleri daha sakin geçiyor gündüzlere göre yeni aşı yaptık ondan olabilir ya da dış dünyayı keşfetmeye başladığı için de olabilir sanki sürekli oyun oynamak istiyor gibi bende sürekli kucağıma almam vakit geçirmek istiyorum hiç yanımdan ayırmak istemiyorum kaynanamla oturuyoruz emzir at diyo ben hiç öyle yapmıyorum oynuyorum masaj yapıyorum kitap okuyorum şarkı söylüyorum kaynanamın hoşuna gitmiyor tabi bebek alışırmış felen Durmazmış durmasın diyorum hiç bir iş bebeğimden evladımdan önemli değil çok canımı sıkmaya başladı.