ahmethamza aysenurshn ben hiç korse kullanmadım. 24 günlük şuan ve karnım neredeyse gitti bile. Bana doktorum ne kadar emzirirsen rahim o kadar hızlı küçülür demişti. 6 hafta içinde de adet ağrısı gibi ağrın olur o da rahim in küçülme kasilmasi dedi. Sezeryan oldum bu arada.
Babeimintrouble Ben ilk hafta başladım online korse kullanmaya. Sezaryen olmuştum doktorum izin verdi hemen ertesi gün başlayabilirsin dedi ben yine de 3 gün sonra başladım
Edaaaden Babeimintrouble peki dikişler için sorun olmuyor mu ben doktora sormayı unuttum 🤦 etrafımda sezaryen yapan herkes üç hafta sonra falan tak dedi bende hala bekliyorum ama taksam sorun olur mu ki
lavabotuvar Bende 15 gün önce doğum yaptım sezeryanla göbeğim baya küçüldü ama sarkacağını hissediyorum bugün ilk kez korse kullanmaya başldkm geç mi erkenmi bilmiyorum
ay_16 Kizlar ilk basta korse kullanmadim göbeğim gitti diye sevinmeyin cunki çıkıyor bende ilk sevindim hatta korse kullandim dümdüz oldum ama uzun bir süre sonra orda bir çıkıntı oldu yumuşak bir karin olustu malseff
hayatisigim Doktorlar bi hafta içinde kullanabilirsin diyor ama ben kullanamadım dikiş yerlerim acıdı
Babeimintrouble Edaaaden owli korse dikişlere değmiyor dikisin 2 3 cm kadar üstünde kalıyor. İçiniz rahat etsin diye yine doktorunuza danışın isterseniz. Benim kesim yapistirmaydi