AnanasReceli 12 aylık oğlum daha küçükken de hep avizelere takıktı sonra geçmişti bu durum. Şimdi yine avizeye bakıp eliyle işaret edip bir şeyler geveliyor ve gülüyor. Evde yalnız olduğumuzda korkuyorum bu durumdan sebebini bilen var mıdır acaba 😅😅
linavearzuanne AnanasReceli benım kızım 33 günlük hep tavana bakıyor kucağıma alıp tik tutuncada yine tavana bakmak için kafasını kaldırıyor normalmi acabaa yya
kuzeytobaby AnanasReceli benim oğlum da doğduğundan beri avizeye bakıp bi şeyler söylüyor gülüyor ben de korkuyorum 😅
joyfulmom AnanasReceli ilgisini çekiyordur ☺️ bizim evde avize değil normal lamba var kızım ona hiç bakmazdi ama kayınvalidemde avize var oraya gidince bakar bakar gülerdi boncuklu parlak diye ilgisini çekiyor bence cocuklarin
Annisi24 linavearzuanne ayy benim oğlumda 34 günlük oda öyle kafasını kaldırıp bakıyo bi avizeye birde duvardaki resimlere. Zor bela ceviriyorum bende
Bibebek_ linavearzuanne gözleri açık olmadığı için ışık nereden gelirse oraya bakıyorlar. Sizi bile ayırt edemiyorlar daha kokudan tanıyorlar sadece
Qunqnir Annisi24 e baksın niye çeviriyorsunuz ki :) yeni doğanlarda gözleri net görmediği için ışığı fark edip dikkatlerini çekiyor çok normal :) tüm bebekler tavana bakıyor😁 12 aylık bebiş de oyun yapıyor bence üstüne düşünmeyi gerektirecek bir durum yok :)
AnanasReceli Annisi24 aslında bu iyi bir şey çünkü etrafını keşfediyor daha 34 günlük ama algıları açık maşallah. Koliğiniz de kısa sürer inşaallah
linavearzuanne Bibebek_ korktum gerçekten tavana ve işiga çok meraklı gibi hani ilk çocuk deneyim yok ister istemez evhamlı oluyoruz
Qunqnir linavearzuanne şu an gözleri çok net görmüyor. Işık parladığı için diğer cisimlerden daha çok ilgisini çekiyor. Anormal değil hatta çok şükür görüyor demek ki diye sevinmelisiniz🌸
AnanasReceli Görüşleri yeni yeni netleşmeye başlayınca ışığa bakmaları normal çünkü dikkat çekiyor onu anlayabiliyorumda bizimki koca eşek oldu avizeyle aşk yaşıyor bu biraz ürkütücü 😅😅
AnanasReceli Bir videoda görmüştüm annesine kızan bir bebek gidip avizeye annesini şikayet ediyordu 😂 yüksekte diye ilahi bir varlık sanıyorlar zaar 😁
Annisi24 AnanasReceli beni de cok takip ediyo şaşırıyoruz hosumuza gidiyor tabii, sadece bir seye cok odaklanması hosuma gitmiyo dikkatini dağıtmak istiyorum. Ah kolik, insallah 🙏🏻
AnanasReceli kimbumadam öyle cafcaflı bir şey değil ters duran cam bardak gibi düşünün etrafında da metal halka var
kimbumadam AnanasReceli kızımda küçükken çok bakıyordu da anne memesine benzediği için olduğunu düşündüm