Kızlar bebeğim normalde uyku seven bebek değil hep kısa kısa uykular . Ama gece sadece 2 3 kere emmeye kalkardı. 6 ay asısından sonra yaklasık 10 gündür gece saat başı uyanıyır resmen sıfır uykuyla geziyorum artık cok yoruldum. Dinlenemediğim için sütümde azaldı. Bi anda noldu bu cocuga. Rutin dısında hiç bi yenilikte olmadıki rahatsız oldu diyim. Ağlayarak uyanıyor sonra sallıyom hemen uyuyor hoba 1 saat sonra yine aynı . Böyle sabahlıyoruz