Elifim28 Arkadaşlar merhaba bebeğim 9 aylık oldu hala bir koltuk beğenip alamadım . Şimdiye kadar hep ana kucağında duruyordu arabada ama şimdi durmak istemiyor oto koltuğu alsam onda durur mu boşuna mı almış olurum?
Edaa Elifim28 Alıştırınca duruyorlarmış ben çok çok geç kaldım ama alacağım insallah çok önemli ya alışacak ya alışacak ☹️ 21 aylık oldu büyüğü küçüğüm henüz 27 günlük onun ana kucağı oto koltuğu diye geçiyor avionaut
Edaa Elifim28 Joie every stage almayı düşünüyorum bu arada 🙂BeSafe vs hep baktım ama fiyatlar uçuk gereksiz pahalı aynı testlerden geçmiş modeller var