Oğlumda kızımda influenza b pozitif . Kızım daha iyi ama oğlum geçen cumartesi bir başladı ateş dün akşam yoktu bir tek ateşi bir hafta gece gündüz ateş 39 40 oluyordu şurup vermezsem . Zor geçiyormuş bu hastalık . Önce ateşlenmek sıklığı azalmaya başlıyormuş hemen geçmiyormuş çok dirençli bir ateş