Daisyy canım benimde bebeğim 14,5 aylık son 1 aydır sürekli kaşıyordu bişeyler olduğunu düşünmedim aslında eşime söyledim pipisine baktı ucunda beyazlık vardı iltihap gibi kesilip sünnet edilmesi gereken yer yavaş yavaş ucunu kapatmaya başladı derisine yapışıyor meğerse idrarını yaptığında ucunda kalıyormuş derisi de ucuna yapışıyormuş oda zamanla acı veriyormuş. Sünnet ettirmek çözümü yani o derinin gitmesi gerekiyor. Benim oğlum o sebepten kaşıyordu sizdede olabilir fikir amaçlı yazdım 🙏🏻😘☺️