Mynameisugu merhaba , aynı sorun bende de vardı. Fakat hamilelik öncesinde de takip ediliyordum ben tsh dusuk t3 t4 hep normaldi . Lütfen korkmayın propycil diye bir ilaç kullandiriyorlar t değerlerinde bir bozulma olursa . Hiç bir sıkıntısı yok zaten hamilesiniz sürekli endokrin takipli olacaksiniz ama . Korkmayın bende çok korkmuştum bir şey olacak diye . Ama düşük olması yüksek olmasından iyi demişti doktorumuz . Devamlı kan vermeniz gerekiyor tek sıkıntısı bu olabilir. Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌼🙏