Bengeldimkiki Annisi24 her beslenme sonrası mutlaka azda olsa kusuyor. Altını değiştirmek için bir yarım saat bekliyorum. Hemen yatıramıyorum. Zaten rahatsız oluyor ki ağlıyor oğlumda. Erken doğduğu içinde mide kapakçığı gelişmezmiş. Onunda etkisi olduğunu düşünüyorum. Bazıları alerjisi vardır mamayı değiştir oda gaz yapar diyor. Az önce mesela sancıda nirvana yaşadık direk duşa girdik sakinleşsin diye.
muazinannesii Annisi24 rica ederim ne demek mutlaka baslayın inşallah fayda eder. Ha bide sunuda söyliyim öyle hemen bir gunde etkisini göstermedi 4 5 gun sonra gaz sancısını bıcak gibi birden kesti diyebilirim dahada aglamadı cok sukur
curlymomms Annisi24 selam agir kolik anasi olarak geldim 2 ay omrumdden omur gitti 7/24 aglardi piyasadaki butun damlalaei denedik .. onerim nurse harveys colex surup + kaleidon bagirsak duzenleyici .. birde clinicid roll on var onla gobek ve ayak tabanina masaj bunlar bence iyi geldi fakat asil iyi gelen zaman.. 3. ayimiza girdik evet hala huysuz fakat o kolik aglamalrimiz yok artik
Annisi24 curlymomms roll onun reklamı cok çıkıyor karşıma trendyolda da güzel yorumlar vardı kullanan birinden de bunları duymam iyi oldu teşekkür ederim cok 🌸
reyhanaden Annisi24 sitesinden sipariş verdiğinizde yanında onarıcı stick hediye gönderiyorlar faydasını göreceksiniz vakit kaybetmeden alın içindeki yağlar çok faydalı ve tamamen bitkisel. Cildinr zararı veya yan etkisi olmadi bebeğimde ben faydasını gördüm
mervef61 Kimyon çayı icmeyi dene ve bebeğin ayaklarının altına sıcak su torbası koy , bir de d vitaminini verdikten hemen sonra emzir ben sabaha karşı veriyorum.
Khgs08 Annisi24 çok çektik bundan bizde aguline şurup tek geçerim dr tavsiyesi ile aldık ve metsil biogaia damla