busrasema94 2 aylık bir bebeğim gece emmek için uyanmıyor ben saat kurup emziriyorum. Sizce emzirmelimiyip gece kalkıp
Zeliha23 busrasema94 tabi ki her 2 saatte bir emzirmek gerekiyor benimde bebegim 2 aylik geceleri cougu zaman uyunadigi icon sorun yok ama uyuduginda kalkip emziriyorum gece sütü daha önemli
Defnedilan34 busrasema94 valla bende kaldırılıp emzirilir diye biliyordum ama forumda okudum biri yazmış onunda bebeği küçükmüş uyanmıyormuş gece doktoru uyanmıyorsa uyandırma uyuşun demiş banada garip geldi ama anlamadım 🤷♀️
Mom0870 busrasema94 benim bebeğim 27 günlük doktor 3-3 buçuk saat uyusun geceleri dedi. Doyduğuna emin olduğumda 3 buçuk saat ellemiyorum ben gerçi benim oğlum gazdan dolayı uyanıyor sık sık
AryamH Defnedilan34 aynen bana da 40 i ciktiktan sonra sarilik durumuda yoksa uyandrma 4-5 saat uyuyabilir demisti. Uyandrmiyordum.
Nurkuk Mom0870 izde 2 ay doldu 3. Aya girdik gündüz uyudumu gece uyumuyor bıraksam sürekli ağlıyor gazlı bebek milupanın rezene çayını verdim iyi geldi gazını da çıkardı uykusunu da gece uyudu 4 saat milupanın rezene çayı çok iyi geldi
Nurkuk Bizde 2 ay doldu 3. Aya girdik gündüz uyudumu gece uyumuyor bıraksam sürekli ağlıyor gazlı bebek milupanın rezene çayını verdim iyi geldi gazını da çıkardı uykusunu da gece uyudu 4 saat
Defnedilan34 AryamH öyle olması gerekiyor demekki kimisi illa uyandır diyor ne bileyim gerçi benim bebegimde 40ı çıktı mama yiyor emziremiyorum atıyorum 2 de mama yediyse 6 ya kadar falan kalkmıyor bende kaldırmıyorum