Merhabala kızlar,
Kızım 5 aylık ve 1.5 aydır mamasını yedirmekte zorlanıyorum. Mamasını eds ile verirdim rahatsız olmaya başlayınca kaşıkla vermeye başladım. Fakat bir kaç kaşık içip çekiliyordu. Biberon istemiyordu. Ben kaşık istemiyor sanıyordum ama dün biberona kendi sütümü koyunca içti. Bitince mamasını koydum (HİPP) içmek istemedi. Hemen SMA sipariş etti ama onuda bazen içiyor bazen istemiyor. Sizce ne yapmam gerekiyor? Önerileriniz var mı? Golden Goat denesem mi?