turkanizm Kızlar merhabaa, tavsiyelerinize ihtiyacım var. Elektronik mi yoksa manuel süt sağma pompası mı ? Hangisinden daha çok performans aldınız ? Marka öneriniz var mı ? Teşekkürler cevaplarınız için şimdiden. 🙏🏻🫶🏻
Alpmommy_ turkanizm 10 aydır hergün süt sağıyorum taş gibi performansı çekişi falan harika bende tekli olanı var ikiliye gerek yok tekli olan yeterli
Nilayy03 turkanizm Lansinoh elektrikli olanı kullandım meme reddi yaşamıştık o zamanlar çok faydasını gördüm tavsiye ederim
simemce Ben de philips avent kullanıyorum. Bebeğim yenidoğanken yoğun bakımda kaldı o süreçte hep sağdım 2 saatte 1 kaplara sığmadı o vakit sütler 😅 can da acıtmıyor yara da yapmıyor. Şimdi de çok olduğunu hissedersem arada sağıyorum. Çok memnunum