senemtemur 3.ayda göz doktoruna gittiğinizde ne yaptı? Gözüne damla vs atıldı mı ? Yoksa rutin bakıldı mı ? T
farelikoyunkavalcisi senemtemur ilk once fotoğraf Makinesi tarzı bir cihazla ölçüm yaptı sonra gözünün büyümesi için bir Damla damlatti yarım saat sonrada sedyeye yatırarak gözünün içine baktı bir cihazla o sırada ağladı bitti🌺
bebikveben senemtemur 3.ayda gitmedik, 1.ayda gitmiştik. Damla damlattı, sonra cihazıyla gözlerine baktı, göz takibine baktı. 6.ayda gelin dedi, 2 ay sonra tekrar gideceğiz
uykusuzanne60 Damla damlatilmadi. Karanlık bir odada bir cihaza odaklanıp foto çektiler. 6. Ayda da öyle yaptılar
senemtemur Karmom doktorum 3 ayda göz doktoruna da görün daha sonra iletişime geçelim dedi ne dediyse