Merhaba arkadaşlar 4 ay 4 günlük bebegim var. Yaklaşık 1 bucuk ay önce işe başladım. Sütümde gayet iyiydi yani bana göre iyiydi normalini bilmiyorum. İlk zamanlar gündüz işteyken sagım yapıyordm ve 300-360 cc arasında süt sagıyodum. Birde şu şekilde tabi. Süt izni kullandıgım için saat 8:00 - 13:30 arasındaki sagımda bu miktarı elde ediyordum. Bu son bir bucuk haftadır falan iş yükü arttıgı için sagım yapamıyorum gündüzleri. Bebeğide biberonla beslediğimiz için bi dönemde meme reddi oldu onunda etkisiyle sütüm cok azaldı yok denecek kadar hemde. Günlük en fazla 100 cc ancak cıkar. Tekrar artar mı acaba. Bunu yasayıp düzelenler varsa yazabilir mi cok üzülüyorum cokkk