Bu hastalık kaygısıyla baş edebilen var mı? Çocukluğumdan beri zaman zaman bunu yaşıyorum. En ufak bir şeyde dünya başıma yıkılıyor. Sürekli hasta olmaktan ve ölmekten korkuyorum. Hastalık korlunç geliyor çünkü başkalarına muhtaç olmaktan çekiniyorum. Kafamdan bu saçmalıkları nasıl silmeliyim? Ya da barışmalı mıyım bilemedim?😢 Psikiyatr ve psikolog terapileri aldım. Ama hepsini de yarıda bıraktım. En son ki terapistimi çok sevmiştim iyi gelecekti ama ekonomik olarak zorladığı için devam edemedim. 😢💔 Diğerleriyle o enerjiyi yakalayamadım yani samimi gelmedi veya inanç sağlayamadılar bende ondan bıraktım.