Alpmommy_ mrvsmt şuan aynısı bende var burda bekleyim çok geçmiş olsun ben başıma darbe almıştım ertesi gün gözüm böyle kanlandı hatta bundan daha koyu kırmızı, acaba düşme çarpa gibi bi durum oldu mu
missfortune mrvsmt bizim oğlanın oldu aynısı göz doktoruna gitmeniz lazım iki ayrı damla verdi onlarla geçiyor. Konjuktüvit sonrası sivilcemsi yapılar olabiliyor demişti. Çok kaşınır şimdi o.
DuruAselEmr mrvsmt Okul oncesi öğretmeniyim ve bu ara göz iltihabı salgını var okullarda Dr. Goturmeniz iyi olacaktir
mrvsmt jap oğlum alerjik bir çocuk zaten ama gözü ilk defa böyle oldu gözü kanlandı bide yağ bezesi gibi birşey var gözünün içinde
mrvsmt missfortune evet gözünün içinde sivilcemsi bişey var göz doktoruna randevu bulamadım hiçbiryere bugün bi aile hekimi vardı ona danıştık netira damla önerdi onu kullanacağız randevu bakacağım artık pazartesi tekrar
mrvsmt DuruAselEmr teşekkür ederim en yakın zamanda getireceğim oğlumun gözü 3 gün önce kanlandı alerjik diye değerlendirdik kreş öğretmeni ile bugün gözünün içinde sivilce gördüm tedirgin oldum ayrıca sabah fark ettim ki 8 aylık bebeğimin de gözü çapaklı ve abisi kadar olmasa da kızarmış
jap mrvsmt bana da çok oldu biraz rahatsız ediyo gözü ama genelde 1 2 gün içinde geçiyor kendiliğinden
eminetlc mrvsmt göz gribi salgını varmış, 3.5 aylık oğlum da bu salgına yakalanmış. Bulaşıcı olduğu için dikkat edin dedi bize de dışarıdaki insanlarla teması kesin dedi kimseyle görüşmüyoruz