Zmnzmn Kizlar kardeşim boşanma aşamasında, 2 çocuk var, hicbi geliri yok, iş buldu ücretli ogrt.basladi 1 hafta olmadı, teyzem bakacakti, o da tutturdu gidicem diye, nasıl yapmak lazim
nihandoruk Zmnzmn çocuklar kreş çağında değilse onlar için bir süre daha kutlanmasını tavsiye ederim, evet çok zor ama bu şekilde hem çocuklar hem de kendisi için sıkıntı olur, dava açıldı mı bilmiyorum… Avukat ne diyor peki?
Minel-inannesi Zmnzmn kardesinizin oldugu sehirde calisan annelere yonelik kres destegi varmi bi arastirsin. E devletten sosyal desteklere basvuru yapsin, bagli bulundugu belediyeye, muhtarliga artik neresi denk gelirse oralara destek icin basvuru yapsin. Hakkinda en iyisi olsun inşallah