damlabahar Evet reflü var bizde günde 4 5 kere kıyafet değiştiriyoruz ama 4.ay ortalarındayız şuan daha az kusuyor :)
yasomia damlabahar bizde 4ayın ortalarındayız hala kusuyor. ne zaman biter acaba. biten bişeymi onuda bilmiyorum.
huzurluaycicek Normal kusmasi fazlasını çıkartıyordur eğer sari kokulu kurarsa alerjisi vardır ya da usutmustur
Oznur-uzun Mmad acaba çok mu mama veriyorum diyorum ama karnı da aç ağlıyor bir versem kusuyor mu bilmiyorum ne yapacağım 🥺
Alyalina3 Oznur-uzun yok kuzum yok kötü birşey değil her bebekte var reflü yatağı alın biraz rahatlatır sizide