Kızlar bebeğim bugün biraz ateşliydi aslında çok da değil 38 civarı ama kalp atışı hızlıydı fark ettim acile gittik hemen nabız ölçtüler yüksek ateş düşünce biraz düşüyor ama yine de bi yok yüksek kızım 15 aylık bu arada böyle bişey başıma gelen var mı