Bebeğimin hırıltısı var diye doktorumuz bu ilacı önerdi kullanan var mı acaba daha önceden , sanki bu ilac bebeğimde huzursuzluk ve uykusuzluk yapıyor normaldede uyumayan bir bebek ama bu ilacı aldıktan sonra daha fazla uykuya direnme ve cok hareketlilik görülüyor kullanan varsa deneyimini paylaşabilir mi ? Birde bununla birlikte zyrtec kullanıyoruz