Ceylan-polat aslında bebeklerin öğürme refleksi kuvvetlidir. Öğürmesi uzun sürüyor, bu yüzden kızarıyor ve boğuluyor zannetmiş olabilir mi?
Veya,
Yutamayacağı miktarda, büyüklükte, kıvamda veriyor olabilir mi? Böyle bir şey değilse bir doktora danışsın bence.