Ceycey001 Kızlar yürüyor demek için oturup kalkıp yürümesi Baya bi gitmesi mi lazım Yoksa 8-10 adım atmasıda yürüme mi demek 🙈
Melo29 Ceycey001 benim ki 8 10 adım atıyor ama sonra dengeyi sağlayamayıp düşüyor durmayı bilmiyor ben ne zaman durmayı öğrenirse o zaman yürüyor diycem
Alpmommy_ Ceycey001 bence yürüme değil bizimki artık sabit ayakta durabildiği dışarda ben tutmadan yürüdüğü zaman tamam dedim evde yürümekle parkta dışarda ayakkabıyla yürüme arasında da fark var bence ayakkabıya da alıştırın sonra giymek istemiyorlar