Aishsvet07 Bebeğim 1 ay 6 günlük krizli ağlaması var karni tok altı temiz gazını çıkarttım ama durmuyor ilk Bebeğim ve elim ayağıma dolandı derdi ne anlamıyorum
mooomm01 Aishsvet07 of bizde yaşadık berbattı elimden bir şey de gelmiyor az önce uyutabildim mama verdim ayağımda salladım uyudu
Alyalina3 Aishsvet07 51 günlük bebrğim var ve altı temiz karni tok gazıda cıkıyor ama ağlıypr özelikle akiam saatlerinde kolik bir bebek sanirim oanik yapmayın sakin olun ona iyi gelecek pozisyonlarda tutun yada yıkamayı deneyin
asaletsoydangelir Aishsvet07 altan gazida çıkması gerek gaz masaji yapabilirsin takip et eger ayni saatte ağlarsa kolik olabilir