Anne sütü alan bebeğimin kilosu normal artış gösteriyor, ama sağolsun yakınlarım, tosuncuk bebeklerin daha sağlıklı olduğunu düşünerek zannediyorum, ısrarla mama ver mama ver diyerek beni anneliğimi sorgulatıyorlar. anneye ‘bu çocuk hiç büyümemiş mama mı versen’ demek kadar üzücü birşey yok. Mesele mama vermemek değil ama Bırakın da doktor karar versin. aynı durumu yaşayab anneler, nasıl baş ediyorsunuz??