defnemomm_ Selam kızlar, belli başlı bildiğim mercimek nohut vs ama başka özellikle bunları tüketme dikkat et diyebileceğiniz şeyler neler 😊 5 gün oldu doğum yapali , ilk kızım kolik bir bebeydi kabus gibiydi..
KuzeyinAnnesi03 defnemomm_ bana doktorum herşeyi yiye bilirsiniz öyle bişey yok dedi herşeyi tükettim cidden oğlumda hiç gaz olmadı
defnemomm_ KuzeyinAnnesi03 yaa evet bunu diyen de çok var dünden böyle gönderilere de çok denk geldim ne yapsam bilemedim ki .. her emzirme sonrası gazını çıkardınız mi peki 😊
KuzeyinAnnesi03 defnemomm_ hayır çıkarmıyorum 1 ay olduktan sonra hiç çıkarmadım kendisi rahatça çıkarıyor
okumuss defnemomm_ Valla son zamanlarda rastladığım videolarda annenin sindirim ve boşaltım sistemi ayrı, bebeğinki ayrı diyordu ki bu doğru. Annenin gazı bebeğe geçmez dedikleri için başlarda tereddüt edip yemesemde sonradan amaaan dedim onu yeme bunu yeme eee ne kaldı yencek her şeyden yedim bir şey de olmadı
linosko1 defnemomm_ fasulye lahana mercimek vs bunlri yemiyorm ama her gun rezene iciyorum gaz olursa fydasi icin. Bebegimde gazdn dolayi fitik olustu ikinmktan ameliyat oldu. Su an 4 aylik cok sükür iyi ama gecen gece yine acillk olduk gaz sancisiymis meger. Ne zaman gecer bu? Gazini ne zaman almayi birakiyim?