Kesinlikle alırdım . Bir yaş daha büyümüş olacak . Daha rahat olursunuz . Çalışmak gerçekten çok zor . Çocuk hasta oluyor ya da başka bir sorunu oluyor . Rapor bulmak sıkıntı , raporu vereceğin kişiye dert anlatmak sıkıntı . 1 yıl daha alın izin bence hiç düşünmeyin .