benoyleuygungordum___ 8.5 aylık bir ayı geçti sürekli benim yanimda olmamı istiyor ben odadan çıksam ağlıyor ben yaninda olursam oynuyor oyuncakla felan sürekli kucağıma geliyor benim yanında istiyor yemeği bile kucağıma alıyorum o şekilde yiyor
etuerk benoyleuygungordum___ o aylarda ayrılık kaygısı yaşıyorlar diye okumuştum sürekli ilgi göstermeniz gerekiyor
Baloglanannesi benoyleuygungordum___ 1 yaş 1 aylik aynı durumdayız kucagimdan inmiyo gün içinde ya kucağımda ya ayağımda ya yakamda yere bırakıp gitsem kıyamet kopuyo babasına veriyorum durmuyo abiside küçük oturtuyorum abisine diyorum oyna onla da oynamıyor sürekli bana uzanmak istiyor
tunamert benoyleuygungordum___ annesisin ve senin yanında güvende hissediyo normal . 20 aylık olucak kızım hala aynı
benoyleuygungordum___ etuerk sürekli ilgi gösteriyorum zaten işlerimi bile asla o uyanıkken yapmam oyun felan oynarız sürekli ama bu durum beni yormaya başladı artık tuvalette bile birlikte gidiyoruz
gzdaybk Benim kızımda aynı durumda 9 aylık önüne oyuncak koysam gelip kucağımda oynuyor yere bile oturtamiyorum