sendrom58 Kızlar parmaklarımın sadece birinde ve aynı yerde sürekli yarık oluşuyor. Birisi oluyor düzeliyor sonra tekrar… ve gerçekten çok can acıtıyor bu durum limon vs sıkayım hele yanıyor acıdan. Çözüm bulan yada yaşayan oldumu
Sarikuzumalp sendrom58 Benimde hep öyle olur kış ayında. Soğuktan çatlıyor parmak kenarları. Minicik ama nanılmaz acıyor ya çok iyi anlıyorum. Ben vazelin sürüyorum uyurken rahatlatıp yumuşatıyor baya. Dışarı çıkarken eldiven takın soğuktan oluyor.