Aysencimen
Asla ve asla aptamil önermiyorum. Çocuğum 2 ay boyunca gaz ve kabızlık sorunu yaşadı, ağlamaktan ağrıdan helak oldu bitap düştü. Sonra smilac a geçtim ve ne gaz ne kaka hiçbir sorunum kalmadı deliksiz uyuyor artık. Bu benim tecrübem tabii ki başkalarını bilemem.