Kızlar merhaba geçen hafta cuma ishal sebebiyle doktora gittik test sonucu adenovirüs çıktı oğlumda 4 aylık henüz.nerdeyse 2 haftadır bu virüs var.bugün tekrar test verdik hala pozitif.ishalde devam ediyor bazen yeşil kaka.yaşayan annelerim bu illetten be zaman kurtuldunuzne zaman geçecek?