Lütfen şikayet gibi algılamayın😥😔
Kızım 4 gün sonra 16 aylık olacak nasipse insAllah.
Doğduğu ilk ayından beri kusuyordu, onu ıslanmasn diye çok koruyucu olmasa da önlük kullandık tam azaldı zaten emekleyip gezmeye başladı önlüğü çıkardık bu kez salya başladı şuan iki tane önlük takıyorum ya bu durumu yaşayan bir çözüm bulan var mı Allah rızası için ya bişi yazsın ben önlük almayı ,takmayı ,yıkamayı geçtim ya çocuk perişan oldu iki tane üst üste tskiyorim onu muşamba olan kollu ,kolsuz ,bez kaliteli kalitesiz ,marka ,üçgen ,çıtçıtlı ,ipli ne derseniz hepsini aldık ya yavrum giydiği bir kıyafetin önünü bile göremiyor ya takmasam hep ıslak kalacak ,kehribar aldım yok nasıl geçer,normal mi var mı çözüm bulan dönem dönem olmuyor 7.ayindan beri her gün, her saat salya akıyor 20 gündür de nirvana yaptı cidden bir şey söyleyin ya 😞