gizmo27 Kızlar sütüm böyle kıvamlı ve sakız gibi uzayan bi yapısı var daha önce görmediğim bilmediğim için soruyorum normal mi böyle uzayan yapıda olması
Mavili-mavilimorcicek gizmo27 Merhaba.Genel de protein ağırlıklı besleniyorsaniz ondan da olabilir ama sütu yağlı olan anneler de bu durum normal diye biliyorum.
neanladinyurdagull gizmo27 2 çocuğum var şuanda da emziriyorum 4 aylık ama hep sulu suluydu turuncumsu veya begaz rengimde fakat hiç uzayan bişey değildi.Bakalim belki yasayam çıkar hayırlı olsun
huzurluaycicek gizmo27 ilk 1 2 ay koyu yoğun sarimsi sut gelir sonra beyazlasir su gibi olur , şu anki sutunuz en faydalı suttur bağışıklık sistemi güçlenir bebegin bol bol emzirin
Cicilibicilibebek Mavili-mavilimorcicek merhaba bi sorum olacak yediğimiz gıdalar anne sütünden ne kadar süre sonra arınıp temizlenir yani o gıdaların etkisi ne zaman geçer
Mavili-mavilimorcicek Cicilibicilibebek Merhaba.Bunyeye göre değişir ama ortalama 3-4 saat içinde azalma etkisi oluşur.Sutten geçmesini istemediğiniz bir durum da sağım da yapıp dokebilirsiniz bu süre içinde.Ayrica bol su içerek idrarla da çabuk atilimi sağlanabilir.