Kız kardeşim hamile Şuan yani çok erken öğrendi değeri 13.33 dü Şuan 2 gün geçmiş 20.56 olmuş bu şekilde yükselen var mı sağlıklı mıdır sizce, boğazıma bi şey düğümlendi yutkunamadım yani tabi ona sağlıklı dedim korkma dedim ama buraya da sormak istiyorum bu şekil olan varsa bi aydınlatabilir misiniz?