Kızlar bugün kontrolde kan verdik kızımda Aptt yüksek çıktı. Dün göbeği düşmüştü bugün doktor göbeğinde kanama var dedi. K vitamini iğnesi yaptırdık. Böyle bi durum yaşayan var mı? Yarın tekrar kan vereceğiz düştü mü diye bakacağız. Düşmediyse çocuk hematolojiye gideceğiz. 😞😞