Selam hanımlar;sebzeleri nasil hasliyorsunuz?ek gıdaya artık geçtik gibi ama hala bir aparatim yok nette karşıma hep aynı model aparatlar çıkıyor ve onlardan kullanmak istemiyorum çünkü paslanabiliyormus.onerebilecegiz altarnetifler var mı? Paşabahçenin mikro dalgada haslama yapılabilen cam olanı var, kullanan var mı acaba??