Merhabalar oğlum 6 aylık bugün sabahtan beri ateşi 37,5-38 arası gidip geliyor cokta huysuz ilçede olduğumuz için hastane yok maalesef. Sağlık ocağına götürdük doktor boğazına baktı birsey yok dedi 38.5 olursa antibiyotik ver dedi de güvenemedim . Enfeksiyon falan mı acaba ya neden olur böyle durduk yere