Berill_ kizim hicbir zaman cok istahli degildi. Ama bu dönemde yeme aliskanliklari cok degisti. Daha çok seçici, eskiden kendi yerdi simdi benim yedirmemi istiyor, kitap okumazsak asla yemiyor gibi. Bir de donem donem bir öğünde mutlaka isteksizlik yasiyor. Eskiden kahvalti yapmazdı. Simdi 12 de corbasini icip aksam 6 ya kadar cok az yiyor, yemek istemiyor.