Bebeğim üç ay 8 günlük bugün. Yaklaşık 10 gündür kriz yaşıyoruz. Hep huysuz bir bebekti ama uyuması yemesi vardı şimdiye kadar. Uykusu geldiğinde etini kapatıyorlarmış gibi ağlamaya başlıyor asla uyumayı kabul etmiyor. Uyutmaya çalışınca çıldırıyor hiçbir şekilde sakinleştiremiyoruz öyle ağlıyor ki. Önceden sevdiği hiçbir şeyi sevmiyor artık emmek istemiyor zorla emzirmeye çalışıyorum hep teklif ediyorum istemiyor sütümü sağınca biberondan içiyor bazen onu da istemiyor mama istemiyor deliriyor acıktığı zaman ama yemek istemiyor. Emmediği için sütüm azaldı ne yapacağımı şaşırdım. Günde bir saat uyuyamıyorum hep ağladığı için tuvalete bile gidemiyorum yemek yiyemiyorum kucağımdan indiremiyorum kucağımda bile ağlıyor ama öyle yerde bırakıp ağlamasını istemiyorum gezdirmeye çalışıyorum sakinleşmiyor. Altını açınca mutlu olurdu artık olmuyor arabada uyurdu artık uyumuyor. Doktora götürdük defalarca kan tahlili dahi yaptı bir şey çıkmadı. Bu doktora gelme sebebi değil diyorlar normal diyorlar. Benim psikolojim bozuldu sakinleşmek için içeri gidip çığlık atıyorum. Eşim çok sabırsız çok az dayanabiliyor o yüzden ben neredeyse hiç bırakmıyorum elimden. Bağırıyorum bazen ağlamaya başlıyorum çok yoruldum. Yetersiz hissediyorum neden böyle yaptığını anlayamıyorum. Sarılmak istemiyor beni istemiyor geri atıyor kendini sürekli ayaklarıyla beni tekmeliyor ne yapacağımı şaşırdım. Bu durumu yaşayan var mı lütfen yardım edin çok kötüyüm geçecek mi