Ayseey merhaba ultrason çekindjm.pitotik karaciğer dediler.ne olduğunu anlamadim bile.benim karın ağrım oluyor.doktoruma gittiğimde kolonoskopi yapabiliriz demişti.once ultrason istedi.ultrason sonucunda da pitotik karaciğer olarak teşhis koyacağım.takip edilecek dedi.kolonoskopi kaldı simdilik.