
Kızlar gecen gün adetimin çok sancılı geçtiğini yazmıştım ayın 1 inde hasta oldum bugün 8 gün ve kanamam geçmedi kahve rengi kanamalarım ve sancılarım artınca doktora gittim.. kistlerim varmış 2 tane bir de 4 cm boyunda bir parça var doktor parça almamız gerekiyor operasyon ücreti 6 bin TL hemen yat alalım dedi.. patolojiye göndermem gerekiyor ona göre tedavi baslicam dedi bende korktum çıktım ordan devlet hastanesine gittim doktora rica ettim birde siz bakarmisiniz diye parça almak için erken evet bir şey var ama kist mi değil mi bilmiyorum mr çekilmen gerek dedi kan verdi haftaya sonuçlarım çıkacak mis kötü bir şey çıkar mı ki ya çok canım sıkıldı…😒