Arkadaşlar bebeğim 7 aylık ek gıdaya 6 aylık geçtik ve hep kabız. Muz vs vermiyorum korkuma bişey veremiyorum. Armut , kabak , havuç vs böyle şeyler veriyorum ama yine de kabız . Kakasını yaparken aşırı ağlıyor 2-3 yünde bir yapıyor ama çığlık çığlığa ağlıyor. Katı koyu renk yapıyor. Ne yapabilirim tecrübelerinize ihtiyacım var