rguness bence bu yetersizlik hissi hepimizde oluyor. Bende düşünüyorum. 6,5 aylığız. Gün içinde yerde olmayı çok seviyor bu yüzden sürekli yere bırakıyorum bebeğimi, oyuncaklarını çıkarıyorum oynuyor. Bazen kucağıma alıyorum muhabbet ediyoruz. Gün içinde bende bebeğim uyurken iş yapmıyorum, sese uyanıyor o esnada dinleniyorum. İş yaparken yanıma alıyorum. Yemek yaparkende ona anlatarak yapıyorum gülüyo falan. Gün böyle bitiyor zaten bizde. Sonra düşünüyorum bugün ne yaptım diye bir şey yapmadım. Kitap alıp okumak istiyorum bebeğime