acemianne4 Kızlar merhaba çocuğum 3 aylık. Kabızlık yaşıyoruz 4-5 günde bir tuvaletini yapıyor. Ama 2 gündür sürekli gaz çıkartıyor ama sürekli çok huzursuz bu durumu yaşayan var mı