Yarın randevu aldım gidicem ama endişelendiriyor artık 4.ayjma girdik anlimin en tepesinde burun hizamin sagve dol en üst köşelerinde yani saç bitiminde sanki boynuz çıkacak gibi iki noktada agri var agri kesici içtim yok tansiyonum çıktı acaba dedim ki hep düşüktür aletinden yok bir limonu sıktım içtim yok nasıl birsey bu yaşayan varmi . 3 haftadır da sol göz kapağı seyir di hep ama oda yok dünden beri preaklamsi falan olabilirmi .birde ayak bileklerimde ödem var ve iki bebeğim daha var yatana kadar ayaktayım. Noktalama falan birsey kullanmadım galiba karışık oldu kusura bakmayın.