Benim bebegim de çok gazlı bir bebek, farklı farklı gaz damlaları kullandık fakat nurse sanki daha çok fayda sağladı, bebekten bebeğe değişiyor kimine çok etki eden diğerinde ise yaramıyor, ben günde 1 kez gece yatirmadan 20 damla veriyordum bebeğim küçük olduğu için