Annişler öncelikle kadınlar günümüz kutlu olsun. Bu aralar sütümle ilgili bir problem yaşıyorum ve bolca rezene çayı önerisi alıyorum. Fakat kardeşimin diyetisyeni rezeneden uzak durmamı, bebekler için çok iyi olmadığını söyledi. Bebeğim çok gazlıydı. Gaz döneminde doktor önerisiyle bebeğime de içirmiştim. Sizin bir bilginiz duyumunuz var mı bu konuyla ilgili. Ben araştırmaya devam edeceğim, sıcağı sıcağına buraya yazayım dedim.