minikbalinannesii bebeğim 8 ay 20 günlük 5-6 aylarında ben de bebeğimi gevşek bulmuştum ve doktora götürdüm. 6 aya kadar diyet yapmıştım alerjisi vardı takviyede kullanmadım. Demir ve b12’si düşük çıktı. Nörolojiye yönlendirdiler. Mr eeg çekildi şükür temiz çıktı. 10 iğne verdi 2 buçuk ay iğne olduk. Biraz toparladı ama akranlarını yakalamıyor gibi bana göre. tam dönme yok uzun süre desteksiz oturma yok ayaklarının üstüne basmıyor. 6. Ayda biraz gevşeklik var denmişti ama hipotoni teşhisi konulmamıştı b12 eksikliği yapar denmişti. İğnelerden sonra toparlar dendi ama bana hala vücudu gevşek geliyor. Etrafındakiler sizin aksinize bir şey yok çocukta diyor doktor doktor gezdirme diyorlar zamanla olur diyorlar ben de böyleymişim babası da emeklemeden yürümüş. Çok korkuyorum ama bir şey var diye. 10 gün sonra tahlilleri var tekrar nörolojiye gideceğiz. Ayaklar sürekli havada elleriyle oynuyor üzerimize atılıyor ama işte kucağıma aldığımda hissediyorum. Doktor bir de hipotonide bebekler yutma güçlüğü çeker demişti çok şükür öyle bir sorunumuz yok. Her şeyi yediriyorum ilikli sular kıymalı çorbalar sade yağ pekmezler kefir yoğurt peynir her şeyi yapmaya çalışıyorum. Ama olmuyor sanki psikolojim iyice bozuldu.