Ceycey001 Kızımı 1 yas kontrolüne götürdüm doktor üfürüm var cocuk kardiyolojisine götür dedi PaArtesiye randevu aldım Rica etsem dua edermisiniz bisey cıkmasın Rabbim kimseyi saglıkla evlatla imtihan etmesin
cemre_-34 Ceycey001 korkma bizde de çıktı üfürüm ama gecıyormus ıkı sene sonra randevu verdiler inşallah sende de sorun çıkmaz 🙏