Merhaba bebeğim 4 aylık 2 aydır süt diyetindeyim,yaklaşık 3 haftadır yumurta ve tavuk da yemiyorum tepki verdiği için.Bugüne kadar emzirme açısından problem yaşamadım hatta sütüm tazyikliydi.Grip oldum ateşim 39u buldu aferin ve parol kullandım 1 gün sadece ama şuan sütüme bakıyorum hiç beyaz değil su gibi şeffaf kızım da sürekli emmeye çalışıyor sanırım doymadığından uykuya da dalamıyor Ne yapabilirim yardım eder misiniz?Rezeneye de tepki veriyor