kosedag Kızlar bebeğim 15 günlük kafasında şişlik oluştu doğumdan sonra iki taraflı yumuşak çocuk doktoru geçeceğini söyledi hematom dedi 2 hafta oldu hala pek bi değişiklik yok başına gelen var mı daha önce geçti mi
hylcn kosedag merhaba bebeğinizin şişliği gectimi acaba aynı durum hissede var bilgilendirirseniz çok sevinirim
sarfinazar Benim değilde bir arkadaşımın olmuştu. Normal doğum ve çok zor doğum olmuştu. 40 ında yakın geçmişti. Öyle hatırlıyorum. Sıkıntı olmadı bebisinde.